16 oktober - Errare humanum est, ignoscere divinum.

Ibland blir allt bara för mycket. När ska det ta slut? Hur mycket mer ska man orka?
Jag önskar jag kunde slita ut mitt hjärta och begrava det långt, långt ner.
Jag önskar jag kunde slita ut min hjärna, och låsa in den långt, långt bort.
Önskningar som aldrig kommer kunna hända, varken nu, eller sen.
Kan man inte bara få lämna livet som är, och börja om?
Långt bort, där ingen vet vem man är, eller vad som hänt?
Mina känslor kolliderar och skapar fusioner..
Hur mycket mer?
Livet är en skola, och ibland får du läxor du inte alltid förstår..?!
I livet skola borde jag ha IG--, för jag vet verkligen inte vad jag ska lära mig?
Jag.Orkar.Inte.Mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0