25 september - It may even be too late..

.. for I have seen with my own eyes what lies at the horizon.
Maker help us all.

Jaha.. Då var det snart oktober. Var på arbetsförmedlingen igår, och var på något informationsmöte om arbetsgaranti för ungdomar. Jag fick även papper jag skulle lämna om praktikplats. Det har jag. I Ängelholm, tack och lov. Och på tisdag får vi reda på om vi får lägenheten vi vill ha. Hålla tummarna. Jag hoppas verkligen att allt löser sig nu. Orkar inte leva kappsäck längre.

Nu ska jag fortsätta titta på en video om Goblins starting zone i nya World of Warcraft -Cataclysm.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hade du inte fått jobb för några veckor sedan? Håller tummarna för att ni får lägenheten! Var är den, ängelholm? Hur stor? :D

2010-09-26 @ 10:54:46
URL: http://lettucesee.blogspot.com
Postat av: Lilly

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 22:25:25
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0